همه جوره ....
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 مردم کوبا او را ۲۴ صدا می کنند. 

به گزارش «۲۴»، یواندری هرناندز گاریدو لقب «مرد ۲۴تایی» را به خاطر انگشت های دست و پایش کسب کرده است یعنی در هر دست و پا شش انگشت دارد که خودش به این انگشتان خیلی افتخار می کند و آنها را مایه مباهات خود می‌داند.

 
 


او می گوید تعداد اضافی انگشتان او را قادر به کارهای عجیب و غریب مثل بالا رفتن از درختان و مکان های صعب العبور می کند. از مشاغل مهم او عکس گرفتن با توریست ها و بریدن نارگیل ها است که در این کار مهارت زیادی دارد. 

اخیراً یکی از گردشگران برای عکس گرفتن با او ۱۰ دلار پرداخت کرد در حالیکه به گفته هرناندز در این کشور مردم به طور متوسط ماهیانه ۲۰ دلار درآمد دارند. 

مرد۲۴ تایی 

او شغل ثابتی ندارد و به کمک ۲۴ انگشت خود سعی می کند امور خانواده خود را بگذراند. در کودکی هرناندز با فیدل کاسترو نیز دیدار داشته است. هرناندز می گوید میلیون ها دوست از سراسر کشور دارد که هر روز برای دیدن انگشتانش به خانه او می آیند ولی او همچنان به زندگی عادی خود ادامه می دهد.

 

 

 







 مهاجرت دسته جمعی خرچنگ ها در جزیره کریسمس به معنای واقعی کلمه غیر قابل باور است. در این مهاجرت عظیم گروهی که بصورت فصلی صورت میگیرد طی ۱۰ روز میلیون ها خرچنگ به سمت ساحل حرکت میکنند ناگفته نماند که در بین راه بسیاری از آنها در زیر چرخ ماشین ها و قطار نابود میشوند. 


 
 
 

 

 

 







 تجسم کنید !! 
تو يه روز سرد 
پيجامه هاي گرمت رو مي پوشي و ميپري تو تختت، 
بالش رو درست مي كني، پتو رو مي كشي رو خودت، خودت رو اين اونور مي كنی، يكمم خودت رو مي كشي، حسابي که گرم شدي چشاتو میبندی که بخوابي.... 
يه دفعه مي بيني چراغ اتاق رو یادت رفته خاموش كني!! 


یارو 10 کالری از خوردن یه رانی وارد بدنش میشه ، 12 تا میسوزونه اون دو تا تیکه میوه باقیمونده ته قوطی و در بیاره 


بچه بودن خیلی تحقیرآمیزه، وقتی توی مهمونی ها و جلوی چشم اون همه آدم، 
...هر ساعت چکت میکنند، ببینند .... یا نه؟! 


هيچ کادوي زشت و به درد نخوري دور انداخته نميشود ! 
فقط از خانه اي به خانه ديگر و از شخصي به شخص ديگر منتقل ميشود ! 


هروقت پيش خودت گفتي اين ديگه با بقيه فرق داره بدون اونم پيش خودش گفته اينم يه خريه مثل بقيه..!! 


من نميدونم اين مامانا که وسايل خودشون رو يه جايي ميزارن, 
بعد خودشونم يادشون ميره کجاس ... چه جوريه که تو پيدا کردن وسايلي 
که ما به اصطلاح تو 7 تا سوراخ موش قايم ميکنيم تبحر خاصي دارن 


لذت بخش تر از زدنِ بچه مهمون، دور از چش ننه باباش نیست 


خدايا لطفا برو و به بعضي از آنهاييکه ايمان آورده اند يادآوري کن که تو خدا هستي نه آنها !! 


راز موفقيت چيست؟ "تصميم گيري درست". 
تصميم گيري درست از چه ناشي ميشود؟ "از تجربه" 
تجربه از چه بدست مي آيد؟ "از تصميم گيري هاي غلط !! 


اينايي که هميشه کليد دارن اما زنگ ميزنن آسايش آدمو بهم ميزنن همونائين که هر سري ميرن حموم ميگن حوله !!!!!!! 


خدايا 
گناهانم را ناديده بگير 
همانگونه که دعاهايم را نشنيده مي گيري … ! 



يه وقتايي ام که تو دستشويي ام و يکي به شدت منتظره که بيام بيرون, الکي طولش ميدم!!! آدم احساس قدرت مي کنه, انگار تو اون لحظه زندگي اوني که بيرونه توي دستاته 


تا حالا دقت کردين کردين تو سريال هاي ايراني هيچوقت خانوم ها نه دستشويي مي رن نه حموم...! 



وقتی حـــاجــــی میشی که هفت بار خدا رو دور زده باشی 


ميازار موري كه دانه كش است " 
.اين شعر نشون ميده كه ما ايراني ها از قديم يه جورايي كرم داشتيم...والا به خدا... 



خدا نگذره از كساني كه شير حموم رو روي وضعيت دوش مي‌بندن و از حموم خارج مي‌شن! 



تا حالا دقت کردين سر سفره وقتي به طرفت ميگي نمکدون و بده ...اول خودش نمک ميريزه رو غذاش بعد ميدن بهت 


بعد از يک عمر، بالاخره نفهميدم که هنگام روبوسي بايد دو بار صورت طرف مقابل رو ببوسم يا سه بار، تا هر دو نفر ضايع نشيم 


پدر بزرگ رو به نوه: 
بدو برو قایم شو 
امروز مدرسه رو پیچوندی معلمت اومده دنبالت 
نوه: نـــــــه، شما باید قایم شی، ... من بش گفتم نمیام چون شما فوت کردین!!! 



ديــکتــاتــور کيــست؟ 
ديــکتــاتــور اون بچّه ي دو سالـــست که بيست نــفــر مجبورند به خاطــر اون کــارتون نــگاه کنــنــد 


يکي از ترس ناک ترين جملات دوران مدرسه ،اين بود که : "يه برگه از کيفتون بياريد بيرون

 

 







 این حیوان اغلب سعی می‌کند که به‌دنبال ته‌سیگارهای روشن باشد 
اما اگر سیگار روشنی را پیدا نکند، به‌گذاشتن ته‌سیگارهای خاموش در دهان رضایت می‌دهد … 


 
 


ک ‌موش‌خرما اعتیاد عجیبی به سیگار پیدا کرده است. این موش‌خرما هر روز در سواحل دریایی منطقه کاستا کالمای اسپانیا به‌دنبال ته‌سیگارهایی می‌گردد که افراد آنها را به زمین انداخته‌اند. البته این حیوان اغلب سعی می‌کند که به‌دنبال ته‌سیگارهای روشن باشد اما اگر سیگار روشنی را پیدا نکند، به‌گذاشتن ته‌سیگارهای خاموش در دهان رضایت می‌دهد. به‌گفته گردشگران، این موش‌خرمای سیگاری، در میان بوته‌ها و درختچه‌های ساحل مقدار زیادی ته‌سیگار جمع کرده است و به‌همین خاطر همه رهگذران آن‌را با سیگاری که گوشه لبش گذاشته مشاهده می‌کنند. این در حالی است که گفته می‌شود موش‌خرما علاقه عجیبی به آجیل، میوه و حشرات ریز دارد اما این موش‌خرما بین سیگار و آجیل، سیگار را انتخاب کرده است.

 

 







 “دوریس لانگ” مادربزرگ ۹۷ ساله انگلیسی برای نشان دادن آمادگی جسمانی و سلامت خود از برج ساختمان تلویزیون لندن (ITV) بالا رفت. 

 


 
 
 

 

 







 ی چینگ یون یک مرد چینی است که بعد از ۲۵۶ سال زندگی ۲۳ زن و ۱۸۰ نوه دارد! 

بولتن: لی چینگ یون از دنیا رفته اما بر اساس آخرین امار ها او مسن ترین انسان روی زمین بوده است! 



 




یلی ها راجع به نحوه ی زندگی کردن او و رژیم غذایی اش کنجکاو هستند. 
راز و رمز یک زندگی طولانی چیست؟ 

مشاور لی چینگ یون راز داشتن یک زندگی طولانی را به او آموخته است : نداشتن استرس،آرام راه رفتن و خوب خوابیدن! 

خود لی چینگ یون اعتراف کرده که در سال ۱۷۳۶ متولد شده و ۱۹۷ سال زندگی کرده،شما در سال ۱۹۳۰ یک استاد دانشگاه به نام وو چونگ در پرونده ای اثبات کرده که که لی در سال ۱۶۷۷ متولد شده! 

 

 







 وجود شما سراسر از عشق است و شما عاشق دوست داشتن هستید. آنچه که شما گم کرده اید و به جستجوی آن می پردازید درون شما وجود دارد. به اطراف خود بیشتر توجه کنید، گم کرده ی شما بسیار نزدیک به شماست، سعی کنید مهار زندگی خود را در دست داشته باشید تا آن را بیشتر رام کنید. 
کدامیک از این سازها را به بقیه ترجیح می دهید؟! سنتور؟ گیتار؟ پیانو؟ سه تار؟ ارگ؟ ویولون؟ دف؟ آکاردئون؟ یا ، شیپور ؟ با خواندن توصیفات زیر چندان مشکل نیست که بتوانید شخصیت خود را محک بزنید ... 
سنتور: رفتار شما بسیار دلنشین است اما گاهی دیگران را از خود می رنجانید و این به دلیل شرایطی است که برای شما به وجود می آید. همیشه فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما این قضاوت در برخی موارد اشتباه است. یک نکته ی مهم دیگر این است که برای رسیدن به مقصد باید صبر پیشه کنید و جالب تر آنکه خود نسبت به این موضوع آگاه هستید. 
گیتار: به اصطلاح شما فردی سرزنده و فعال هستید. در ارتباط خود با دیگران به دنبال واژه های درشت نمی گردید. شاید گاهی برای صحبت کردن از احساسات خود دچار مشکل می شوید ولی سعی کنید تا از آنچه هستید راحتتر باشید. کلام شما ساده اما دلنشین است و یکی از ویژگیهای شما آن است که اگر کسی را دوست بدارید نمی توانید به راحتی او را فراموش کنید. روابط اجتماعی مناسبی دارید و به شب های پر ستاره علاقه مندید. 
پیانو: شما شخصیت آرامی دارید. تفکر منحصر به فرد شما، شما را از دیگران متمایز می کند. آرزوهای شما یا خیلی دور هستند یا خیلی نزدیک و بین این دو ستاره ای از آرزو برای شما چنان نمی درخشد که نظر شما را جلب کند. تخیل زیبایتان توانایی آنرا دارد تا به حقیقتی دست یافتنی و ملموس تبدیل شود حتی اگر دیگران آن را تأیید نکنند. 
سه تار: اندیشه های عارفانه ای دارید. به آینده بسیار می اندیشید و آنچه در اطراف شما می گذرد برای شخصیت شما اهمیت کمتری دارد. در اثبات حسن نیت خود سعی و تلاش می کنید و در بعضی مواقع دست از آن برمی دارید. انسان مستعدی هستید و این به آن معناست که با کمی تلاش می توانید به قله های دست نیافتنی، برسید. البته بسیار خیال پرداز نیستید و دنیای ذهنی شما یک دنیای دست یافتنی است. 
ارگ: شما یک فرد کاملا احساساتی هستید. با آنکه در بعضی مواقع آنرا بروز نمی دهید اما به این فکر می کنید که آیا کسی که دوستش دارید نیز به شما می اندیشد؟ بدانید که او نیز شما را تا حد امکان دوست دارد. حس و نوع عشق شما از عشق های صادقانه است که شاید برای کمتر کسی اتفاق بیفتد. 
ویولون: شما فردی بسیار زیرک و باهوش هستید و متوجه نکاتی می شوید که دیگران از آنها غافلند. به زبان ساده یعنی مو را از ماست می کشید. باید در مسیر زندگی خود پا پیش بگذارید تا بتوانید موفق شوید و قبل از انجام هر کاری درباره ی آن بیندیشید تا موقعیت های خوب را شکار کنید. غرور شما قسمتی از شخصیت شماست پس نه به راحتی آنرا زیر پا بگذارید و نه آنرا سر سختانه برای خود حفظ کنید.خوشبختی شما در گرو استفاده ی به موقع از لحظه هاست، لحظه و زمان را از دست ندهید. 
دف: از ارتباط با خداوند لذت می برید و این امر نشأت گرفته از اندیشه های عارفانه ی شماست. در ذهن و افکار خود به سیر و سفر می پردازید و این سفر نه به معنای سفر از شهری به شهر دیگر، بلکه از عالمی به عالم دیگر است. شما دوست دارید که در آن عالم لحظاتی را سپری کنید، در آنجا بغض خود را بشکنید و خالصانه با خدای خود حرف بزنید. شاید فکر می کنید خدا شما را فراموش کرده است اما خدا بندگانش را هرگز فراموش نمی کند. 
آکاردئون: وجود شما سراسر از عشق است و شما عاشق دوست داشتن هستید. آنچه که شما گم کرده اید و به جستجوی آن می پردازید درون شما وجود دارد. به اطراف خود بیشتر توجه کنید، گم کرده ی شما بسیار نزدیک به شماست، سعی کنید مهار زندگی خود را در دست داشته باشید تا آن را بیشتر رام کنید. 
شیپور: شما یک انسان خوش نشین هستید. دیگران فکر می کنند به راحتی می توانند به درون شما پی ببرند اما به واقع خلاف این موضوع است. با آنکه به طور غیر مستقیم در حل مسائل خود از دیگران کمک می گیرید اما سعی کنید تا از اندیشه های دیگران نیز به طور مستقیم بیشتر استفاده کنید!

 

 








گران ترين تي شرت جهان به قيمت 400 هزار دلار به فروش گذاشته شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين تي شرت عجيب و غريب با زمینه ای مشکی رنگ، مطمئنا مشتري هاي خاص خودش را دارد و در بخشی از اطلاعات منتشر شده گفته شده است که از موادي کاملا طبيعي و دوستدار محيط زيست بافته شده است و با 8 الماس سفيد و 8 الماس سياه رنگ که هر کدام يک قيراط وزن دارد، به شکل يک گل تزئين شده است. 



 

 

 







 ک متخصص زیبایی، اقدام جوانان ژاپنی در استفاده از سرم های فیزیولوژی برای وحشتناک جلوه دادن چهره خود را نگران کننده خواند. 
یک سایت ژاپنی تصاویر تکان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این کشور منتشر کرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد که با وصل کردن سرم به سرهایشان در انتظار زیباشدن به سبک جدیدی هستند که این روزها در پارتی های جوانان ژاپنی زیاد دیده می شود. 

 


 
 



بر این اساس این جوانان با استفاده از سرم های فیزیولوژی برآمدگی بزرگی روی پیشانی هایشان ایجاد کرده و سپس با فشار دادن انگشت شست آن را به شکل یک حلقه در می آورند، از این رو نام این شیوه را “کله حلقه ای” گذاشته اند. 

زیبایی به سبک “کله حلقه ای” های ژاپنی 

“مائدا” از کسانی است که از سال ۱۹۹۹ در این کار فعالیت کرده و پارتی های مخصوص این جوانان را برگزاری می کند. وی نام این شیوه عجیب را که به روشهای شیطان پرستان شبیه است “تغییر جسم” می نامد و معتقد است این اقدام شیوه جدیدی برای زیبا کردن است. 

به گفته وی جوانانی که برای آماده شدن جهت شرکت در پارتی های مخصوص از این شیوه استفاده می کنند، با وصل کردن سرم فیزیولوژی به سرهای خود به مدت دو ساعت در انتظار می نشینند تا شاهد برآمده شدن پیشانی هایشان شوند. 

وی مدعی است این اقدام ضرری برای جوانان ندارد و روز بعد آثارش از بین می رود. مائدا شیوه کله حلقه ای ها را مرتبط با مد روز دانسته و آن را در ادامه علاقه جوانان به خالکوبی و دیگر مدهای دهه اخیر در غرب می داند. 

زیبایی به سبک “کله حلقه ای” های ژاپنی 

با این حال پروفسور “ورنر مانگ” متخصص زیبایی از آلمان مخالف اظهارات مائدا است. به گفته وی اقدام جوانان ژاپنی می تواند برای سلامتی آنها بسیار خطرناک باشد. مانگ تاکید می کند سرم فیزیولوژی در برخی عمل های جراحی کاربرد دارد و کار آن جدا کردن پوست از بافت ماهیچه است. با این حال آنچه که کله حلقه ای ها با وارد کردن سرم زیر بافت پیشانی انجام می دهند صدمات غیرقابل جبران و مرگ را بدنبال دارد. 
وی یادآور می شود تزریق چنین حجمی از سرم فیزیولوژی در بافت سر همچنین به اعصاب چشم آسیب جدی وارد کرده و حتی موجب کوری می شود. بر این اساس از نظر پزشکی دست زدن به چنین کاری دیوانگی است. 

 

 

 







 تائو پورچون لینچ نزدیک 70 سال است که یوگا آموزش میدهد و خیلی فعال و پر انرژی است. به گزارش ایران ناز او در جوانی یوگا را در هند آموخت و اوایل 30 سالگی به عنوان هنرپیشه و مدل به آمریکا برگشت. 



 



او همچنان برای مدت 40 سال به تدریس یوگا در کشورهایی مثل هندوستان و فرانسه و امریکا پرداخت . وی میگوید صبحها ساعت 5 صبح بیدار میشود و شبها ساعت 12 میخوابد او یکبار قبل از خواب و یک بار صبح ها حرکات یوگا را انجام میدهد. 



 



او تاکنون 25 بار به هندوستان یعنی جایی که یوگا را یاد گرفت سفر کرده است 

 

 

 






صفحه قبل 1 ... 173 174 175 176 177 ... 187 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.